Retourneren en ruilen

IK HEB EEN PRODUCT ONTVANGEN DAT NIET GOED PAST. WAT MOET IK DOEN?

Contacteer binnen de 14 dagen onze klantendienst.  Het product dat niet goed paste kan je terugsturen in originele verpakking op eigen kosten. Wanneer wij het product terugkrijgen en na inspectie hebben kunnen vaststellen dat het in nieuwe staat verkeert, zullen wij het product terugbetalen. Vermeld dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code. Verzendkosten worden niet terugbetaald.  Je kan een andere maat/versie meteen bestellen op de website, wij nemen deze verzendkosten op ons. Zo heb je snel een nieuwe maat/versie.

Indien het artikel bedrukt is kan dit NIET omgeruild worden.

Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

IK HEB EEN PRODUCT ONTVANGEN DAT IK TOCH NIET WENS. WAT MOET IK DOEN?

Contacteer binnen de 14 dagen onze klantendienst. Je kan het ongebruikte product terugsturen in originele verpakking. Wanneer wij het product terugkrijgen en na inspectie hebben kunnen vaststellen dat het nog in nieuwe staat verkeert, zullen wij het product terugbetalen. Vermeld dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen. 

Breng onze klantendienst meteen op de hoogte en laat ons weten wat je precies hebt ontvangen. We zullen meteen nagaan wat er is fout gelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om jou de juiste producten te bezorgen.

Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst.

Noteer dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier. Zodra wij je pakket hier toekrijgen, sturen wij je een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is. Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou onmiddellijk een gepaste oplossing aanbieden. 

Garantie en omruilen

Volgens de wet ter bescherming van de consument heeft u het recht op een bedenkperiode van 14 kalenderdagen na uw aankoop. Binnen deze periode mag u een product in originele staat en met originele toebehoren terugsturen. U dient zelf de portokosten voor het terugsturen te betalen. U kunt eenvoudig een mailtje sturen naar info@best-performance.com met in het onderwerp van uw email duidelijk vermeld uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren. Pas na ontvangst van de geretourneerde goederen zal de creditnota opgemaakt worden of de geruilde goederen opgestuurd worden. Opgelet, indien het artikel bedrukt is kan dit NIET meer worden geruild!

Garantie

Op al onze producten geven wij 1 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij kostenloos een product vervangen of herstellen dat door een fout in de productie defect is. Normale slijtage door intens gebruik valt niet onder garantie. Schade of slijtage door onjuist gebruik van een product valt niet onder garantie.

Hoe vraagt u garantie aan?

neem een digitale foto van het pakje en uw kasticket of factuur en email dit naar info@best-performance.com . Wij bekijken de foto's en geven uitsluitsel in samenspraak met de fabrikant of een defect onder garantie valt. Valt iets onder garantie laten wij het pakje ophalen en zorgen voor herstel of vervanging. Valt het niet onder garantie, dan kunnen we eventueel een oplossing zoeken om het artikel alsnog te herstellen.

Hoe stuurt u iets retour?

Retourneren gaat eenvoudig en makkelijk. Bij de 14 dagen retourgarantie retourneert u op uw eigen kosten. Echter, bij garantie of foutieve levering is dit kosteloos. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u na uw aanvraag per email toegestuurd afgestemd op uw wensen en situatie. Mail ons hiervoor info@best-performance.com.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Als u uw bankrekeningnummer opgeeft wordt u terugbetaald ten laatste 30 dagen na het ontvangen van de teruggestuurde goederen. Als u uw banknummer niet doorgeeft, ontvangt u een waardebon (3 maand geldig) voor een volgende aankoop.

U vond geen antwoord op uw vraag? Contacteer ons via email:  info@best-performance.com , per telefoon +32 (0)9 386 09 99 of u kan een van onze winkels bezoeken.